Alle funktioner til dit online billetsalg med ét og samme værktøj

Sådan bliver dit event en succes! Billetlugen.Light tilbyder en alt-i-én platform. Fra oprettelse af event & billetshop til markedsføring og enkel adgangskontrol. Alt du har behov for i ét system.

Vores funktioner

Enkel eventoprettelse

Egen online shop med dit eget design

Salsplan til ethvert formål

Tracking og rapportering

Opret dit Facebook events

Individuelle rabatkoder

Brug Billetlugens store rækkevidde

Sælg billetter i døren

Gratis adgangskontrol med Scan App

Enkel og intuitiv opsætning af dit event og din online shop

Med blot få klik kan du oprette dit event og din online shop. Tilpas med dit eget design, og redigerer shoppen fra alle dine enheder. Det inkluderer:

  • Individuel billet-layout: Tilføj dit eget billede eller personlige tekst på dine billetter. 
  • Lad dine gæster vælge egen plads: Med vores simple salsplans-løsning kan du oprette salsplaner til dit event eller spillested. 
  • Opret en eventserie: Spar tid og opret en eventserie til dine events, ved at oprette forskellige datoer samtidig.
  • Tilføj et eller flere spørgsmål i købsprocessen: Spørg dine billetkøbere om de ønsker at modtage dit nyhedsbrev, hvor de har hørt om dit event eller om info du har behov for fra gæsten, før dit event.

Bred eksponering til dit billetsalg

Brug Billetlugens omfattende distributionskanaler til at nå dit publikum og komme helt ud til din målgruppe. Vi understøtter dig og dit event med i teknologi i verdensklasse, så du kan levere en uforglemmelig oplevelse.

  • Integrér din online shop direkte på din hjemmeside med iFrame eller med et link.
  • Drag fordel af Billetlugens store netværk og offentliggør dit event på Billetlugen.dk
  • Lav dit eget onsite billetkontor, og sælg billetter i døren. 
  • Med Express Checkout kan kunder købe billetten hurtigt i indgangen.

Målrettet markedsføring: Nå den rigtige målgruppe uden besvær

Nå ud til din målgruppe: Gør brug af Billetlugens marketingsmulighederne og sælg flere billetter til dit event:

  • Bliv mere synlig med vores Facebook integration.
  • Tilbyd billetkøbere yderligere købsincitamenter med rabatkoder.
  • Tilføj en QR-kode på dine plakater og andet printmateriale, og øg dit billetsalg
  • Hvis du vælger at sælge dine billetter på billetlugen.dk, bliver dit event integreret i Billetlugens online kampagner.

Opret dit første event i dag

Kun få klik adskiller dig fra din egen professionelle online shop. Start dit billetsalg i dag.

Få succes med præcise data-analyser & effektiv rapportering

Når dit billetsalg er startet og du ønsker at se hvordan billetsalget går.
Under 'Hjem' kan du se de vigtigeste information samt grafer på billetsalget og dine billetindtægter. Med Google Analytics kan du analysere brugernes adfærd. Med Scan app'en kan du analysere adgangsprocessen og optimere til næste event. Derved har du altid fuld kontrol og overblik over dine events.

Professionel adgangskontrol med Scan App

Scan og tjek billetter i døren med vores gratis "Access Scan-App". Hvis en billet ikke er gyldig vil appen give dig besked med det samme. Dette forbedrer ikke blot sikkerheden, men giver dig også et præcist overblik over kapisiteten på det enkelte event. Du har kun brug for en tablet eller smartphone. Så simpelt og enkelt kan adgangskontrol være.

Beregn billetgebyrer og indtægter

Brug vores billetprisberegner til at beregne dine billetgebyrer og indtægter.

Online billetsalg: Vejledningsvideor & guides

Er du usikker på hvordan du bruger Billetlugen.Light? Under fanebladet 'Hjælp' i din Billetlugen.Light profil, finder du både vejledningsvidoer og guides. De hjælper dig trin-for-trin til at bruge Billetlugen.Light, og kan besvare eventuelle spørgsmål, du måtte have omkring dit billetsalg.

Ofte stillede spørgsmål om fuktionerne på Billetlugen.Light

1.
2.
3.
4.